Kontakt

Ważny komunikat :
Drodzy Pacjenci, informujemy, że z dniem 18.05.2020 roku zapraszamy ponownie do naszej placówki. Jesteśmy na etapie przygotowań, byście czuli się u nas bezpiecznie. Dokładamy wszelkich starań, by zachować wszystkie procedury, które obowiązują placówki podmiotu leczniczego i jesteśmy przekonani, że nasze centrum spełnia te standardy, by ponownie państwu służyć pomocą. 

Nadal będą jednak obowiązywały następujące procedury, które mamy nadzieję, ze spotkają się z państwa życzliwością i zrozumieniem.

 

1. Tylko i wyłącznie jest możliwość kontaktu telefonicznego w celu ustalenia wizyty w Centrum.

2. Każdy pacjent, objęty stałą opieką(nie dotyczy pacjenta pierwszorazowego), będzie poinformowany o możliwości uzyskania w Centrum teleporady lub rozmowy inną dostępną drogą internetową ( skyp, Messenger), jeżeli nie będzie mógł odbyć spotkania bezpośrednio ze specjalistą, ze względu na towarzyszącą mu chorobę lub objawy sugerujące możliwość zarażenia. Taka ewentualność będzie również możliwa w przypadku innych okoliczności, które związane są z brakiem możliwości stawienia się bezpośrednio w placówce. 

3. Podczas rozmowy telefonicznej rejestracja jest zobowiązana  przeprowadzić ankietę wstępnej kwalifikacji w kierunku zakażenia koronawirusem SARS CoV-2. Pacjent ma obowiązek poinformować rejestrację o następujących okolicznościach: 

a) miał kontakt z osobą zakażoną.                                                                                                                                                                                     

b) Jest zobowiązany do pozostania w miejscu odbywania kwarantanny. 
 
Pacjent z objawami infekcji lub podejrzany o zakażenie koronawirusem SARS CoV-2 jest zobowiązany  TELEFONICZNIE przełożyć poradę  na inny termin.
NIE ZAWSZE OBJAWY W POWIĄZANIU Z KONTAKTEM W OKRESIE OSTATNICH 14 DNI ŚWIADCZĄ O ZAKAŻENIU KORONAWIRUSEM SARS-CoV-2
Ale
każdy pacjent manifestujący objawy ostrej infekcji dróg oddechowych (gorączka >38.st C wraz z kaszlem lub dusznością) w powiązaniu z kryteriami epidemiologicznymi powinien trafić do oddziału zakaźnego lub obserwacyjno-zakaźnego.

4. KAŻDY pacjent, również bez cech infekcji, zgłaszający chęć wizyty u naszego specjalisty będzie poinformowany, o konieczności wypełnienia oświadczenia przed każdą bezpośrednią wizytą, że został poinformowany o procedurach i złoży również oświadczenie, że nie miał kontaktu z osobą zakażoną, jak też nie jest w okresie kwarantanny związanej z epidemią. 
 

 
 Informujemy jednocześnie, że w przypadku wprowadzenia nowych wytycznych,  Centrum będzie na bieżąco informowało o nowych  procedurach.  
 

                                                                                        Serdecznie zapraszamy!!!! 
 


 
 
                                                                                                                                                                        Centrum psychoterapii, diagnozy i mediacji EMOVERE

Marzena Zięba

ul. Letnia 22 (wejście od strony ulicy Gryfa)

73-110 STARGARD

telefon: +48 667 959 743

 

email: centrum@emovere.com.pl

Rejestracja: +48 667 959 743


                                                Godziny funkcjonowania Centrum „EMOVERE”:

                                                Poniedziałek  9.00- 19.00 (rejestracja w godzinach  9.00-17.00)
                                                Wtorek           9.00- 20.00 (rejestracja w godzinach 12.00-18.00)
                                                Środa             9.00- 20.00 (rejestracja w godzinach   9.00-17.00)
                                                Czwartek       9.00- 20.00 (rejestracja w godzinach  12.00-18.00)
                                                Piątek            8.00- 16.00 (rejestracja w godzinach   9.00-16.00)

Rejestracja w wyżej wymienionych godzinach, pod numerem telefonu 667 959 743. W pozostałych przypadkach proszę o pozostawienie wiadomości SMS lub na poczcie głosowej z prośbą o kontakt. 


          Po ustaleniu terminu otrzymają państwo przypomnienie o terminie wizyty w formie SMS na podany przez państwa numer telefonu, na co najmniej dwa dni przed planowaną wizytą. Każde przypomnienie obliguje do potwierdzenia rezerwacji terminu przez państwa najpóźniej do godziny 15.00 w dniu poprzedzającym wizytę. (w przypadku planowanej wizyty w poniedziałek, do piątku-godz.14.00). Brak potwierdzenia wizyty będzie skutkowało uwolnieniem terminu dla osób oczekujących w kolejce. Jednocześnie informujemy, że potwierdzenie rezerwacji terminu wizyty będzie traktowane jako zlecenie usługi i w ramach przyjęcia regulaminu, brak zgłoszenia się na umówiony,  obliguje państwa do pokrycia kosztów rezerwacji w wysokości 100 zł, (w przypadku poinformowania w dniu wizyty) . W przypadku odwołania wizyty w godzinach planowanego spotkania/ wizyty lub braku informacji o nieobecności,  obowiązuje pełna płatność w/g cennika usługi.   

W przypadku pierwszorazowej wizyty, konieczne jest opłacenie wizyty za rezerwację terminu w wysokości zgodnej z cennikiem usług, najpóźniej na trzy dni przed planowanym terminem,  na rachunek bankowy:

Santander: 98 1090 2398 0000 0001 1752 8838

lub w rejestracji Centrum „Emovere”.


W tytule przelewu prosimy podać imię, nazwisko i termin planowanej wizyty.


Z góry dziękujemy za wyrozumiałość i współpracę w tym zakresie.

Zespół centrum „Emovere”.

 

Jeżeli nie możecie Państwo skorzystać z umówionej wizyty,

Pamiętajmy

Odwołanie wizyty, z której nie możemy skorzystać, pozwoli personelowi szybciej pomóc innemu pacjentowi. Dziękujemy. :)

windowb

Poprzednia strona: Agnieszka Lenartowska Następna strona: RODO